កិច្ចប្រជុំក្រុមការងារកែទម្រង់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ ផ្សព្វផ្សាយស្ដីពី «លំហូរការងារ នីតិវិធីចុះបញ្ជី និងការធ្វើរបាយការណ៍»
រាជធានីភ្នំពេញ៖ ព្រឹកថ្ងៃទី១២ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៧ នៅទីស្ដីការក្រសួង ឯកឧត្ដម ជា មានិត អនុរដ្ឋលេខាធិការ និងជាអនុប្រធានក្រុមការងារកែទម្រង់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍ (ប.ទ.) បានអញ្ជើញដឹកនាំកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយស្ដីពី «លំហូរការងារ នីតិវិធីចុះបញ្ជី និងការធ្វើរបាយការណ៍» ដោយមានការចូលរួមពីមន្ត្រីក្រោមឱវាទក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍ នៅរដ្ឋបាលកណ្ដាលប្រមាណ ១២០នាក់។
ការរៀបចំកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយនាពេលនេះគឺជាលើកទី៣ នៃផែនការបណ្ដុះបណ្ដាលដោយអនុវត្តទៅតាមផែនការសកម្មភាពដំណាក់កាលទី៣ (MAP3) នៃកម្មវិធីកែទម្រង់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈប្រចាំឆ្នាំ២០១៧។ នៅក្នុងឆ្នាំ២០១៧នេះ ក្រុមការងារកែទម្រង់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈក្រសួង ប.ទ. បានរៀបចំវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលបានពីរដងរួចមកហើយ ដែលលើកទី១ ស្តីពី “កម្មវិធីកែទម្រង់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ” និងលើកទី២ ស្តីពី “ការរៀបចំថវិកា នីតិវិធីនៃការអនុវត្តថវិកាកម្មវិធី ការរៀបចំបញ្ជីសារពើភណ្ឌទ្រព្យសម្បត្តិរដ្ឋ លទ្ធកម្មសាធារណៈចំណាត់ថ្នាក់សេដ្ឋកិច្ចនៃមាតិកាថវិកា និងកិច្ចបញ្ជិការជ្ជទេយ្យបុរេប្រទាន”។
ការរៀបចំកិច្ចប្រជុំនេះគឺស្របពេលដែលក្រសួង ប.ទ.កំពុងត្រៀមអនុវត្តការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុតាមប្រព័ន្ធព័ត៌មានវិទ្យា (FMIS) នៅឆ្នាំ២០១៨ខាងមុខនេះ ក្នុងន័យចូលរួមផ្សព្វផ្សាយដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពជំនាញ និងបញ្ជ្រាបការយល់ដឹងដល់មន្រ្តីរបស់យើង។ ក្រោយពីបញ្ចប់កិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយនេះទៅ មន្រ្តីរបស់យើងនឹងទទួលបាននូវចំណេះដឹងថ្មីៗ ដែលជាធនធានសម្រាប់អភិវឌ្ឍខ្លួនក៍ដូចជាអង្គភាព ក្នុងការចូលរួមចំណែកអនុវត្តការងារឲ្យទទួលបានលទ្ធផលល្អប្រសើរឡើងថែមទៀត។
សម្រាប់កិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយនាពេលនេះ ក្រសួងបានលើកយកប្រធានបទស្តីពី “លំហូរការងារ នីតិវិធីចុះបញ្ជី និងការធ្វើរបាយការណ៍” ដែលជាសកម្មភាពការងារកំពុងតែអនុវត្តជាក់ស្តែងនៅក្នុងក្រសួង ប.ទ.ដោយផ្តោតសំខាន់ទៅលើ៖ (១).ការប្រមូលចំណូល និងបង់ចំណូលចូលថវិកាជាតិ (២).នីតិវិធីចំណាយ (៣).នីតិវិធីនិយ័តភាពឥណទានផ្ទៃក្នុង និង(៤).ការអនុវត្តនីតិវិធីលទ្ធកម្មសាធារណៈ ដែលធ្វើបទបង្ហាញដោយមន្រ្តីនាយកដ្ឋានផែនការ និងហិរញ្ញវត្ថុ៕