ឯកឧត្តម ត្រាំ អីុវតឹក បានអញ្ជើញជាអធិបតីបិទសន្និបាតបូកសរុបលទ្ធផលការងារឆ្នាំ២០១៦ និងទិសដៅឆ្នាំ២០១៧ របស់ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា
រាជធានីភ្នំពេញ៖ នារសៀល ថ្ងៃទី០៣ ខែមេសា ឆ្នាំ២០១៧ នៅប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា មានរៀបចំពិធីបិទសន្និបាតបូកសរុបលទ្ធផលការងារឆ្នាំ២០១៦ និងទិសដៅសម្រាប់ឆ្នាំ២០១៧ ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ ឯកឧត្តម ត្រាំ អុីវតឹក រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍ ព្រមទាំងវត្តមាន ឯកឧត្តម លោកជំទាវ លោក លោកស្រី អ្នកនាង កញ្ញា ជាថ្នាក់ដឹកនាំ និងនិយោជិតប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា។
ឯកឧត្ដម អោក បូរ៉ា ប្រតិភូរាជរដ្ឋាភិបាលទទួlបន្ទុកជាអគ្គនាយកប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា បានរាយការណ៍ជូនអង្គសន្និបាតថា ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាបានប្រារព្ធពិធីសន្និបាតនេះឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំ ក្នុងគោលបំណងចូលរួមបង្ហាញនូវបទពិសោធន៍ការងារ ផ្តល់ជាមតិយោបល់សម្រាប់ប្រមូលផ្តុំគំនិតរួមគ្នាដោះស្រាយនូវបញ្ហាប្រឈមនានាក្នុងគោលដៅជាយុទ្ធសាស្ត្រអភិវឌ្ឍប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាឱ្យមានការប្រែមុខមាត់ថ្មី និងគុណភាព សេវាប្រសើរជាងមុនឱ្យស្របទៅតាមនិន្នាការតំបន់ និងសកលលោក។
ឯកឧត្ដម បានលើកឡើងថា នាពេលដ៏ខ្លីខាងមុខនេះប្រៃសណីយ៍កម្ពុជានឹងដាក់ឱ្យដំណើរការនូវ E-Commerce សម្រាប់ផ្តល់សេវាដូចជា៖
– Online Shopping
– Online Ticketing
– E-Payment
– E-Banking
– Logistics and Courier
– សេវាកម្មការិយាល័យ និងតាំងពិពណ៌ផលិតផល Online ដើម្បីសម្រួលដល់អាជីវកម្មខ្នាតតូច និងមធ្យម
– និង E-government ជាដើមផងដែរ។
មានប្រសាសន៍ក្នុងពិធីបិទសន្និបាត ឯកឧត្ដម ត្រាំ អុីវតឹក រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍ បានធ្វើការកោតសរសើរចំពោះ ឯកឧត្តម លោក លោកស្រី អ្នកនាង កញ្ញា ជាក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ជាមន្ត្រីត្រួតពិនិត្យរដ្ឋ ជាថ្នាក់ដឹកនាំប្រៃសណីយ៍ និងនិយោជិតទាំងអស់ក្នុងការខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីធ្វើឱ្យប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាមានប្រាក់ចំណេញជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ឯកឧត្ដមបានបន្ថែមថា ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាក្នុងនាមជាសហគ្រាសសាធារណៈដែលមានលក្ខណៈជាក្រុមហ៊ុនរបស់រដ្ឋ ត្រូវមានការសម្រេចចិត្តឱ្យបានលឿន ឆាប់រហ័ស ចាប់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលា វិនិយោគទាំងឡាយ និងត្រូវមានការបត់បែន ទាំងក្នុងការដឹកនាំ ការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស ការគ្រប់គ្រងខ្សែសង្វាក់អាជីវកម្មរបស់ខ្លួន ការគិតគូរលើការបំពាក់បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ អោយសមស្របទៅនឹងសេចក្តីត្រូវការក្នុងអាជីវកម្ម ដូចជាការសិក្សាអំពីការដាក់ទុនវិនិយោគក្នុងការបំពាក់បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ បន្ថែមទៀត។
ជាទីបញ្ចប់ បន្ទាប់ពីសម្រេចបានជោគជ័យក្នុងឆ្នាំ២០១៦ ឯកឧត្ដមរដ្ឋមន្រ្តីបានកំណត់ទិសដៅមួយចំនួនសម្រាប់ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាអនុវត្តនៅឆ្នាំ២០១៧ មានដូចជា៖
– ត្រូវបន្តបង្កើនបៀវត្សជូននិយោជិតបន្ថែមទៀតឱ្យកាន់តែប្រសើរ
– បន្តបង្កើនសមត្ថភាពធនធានមនុស្សតាមរយៈការបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេសជំនាញ និងមានឥរិយាបថជាអ្នកផ្តល់សេវាជូនដល់អតិថិជនយើង
– បន្តពង្រឹងគុណភាពសេវាឱ្យកាន់តែប្រសើរ និងជឿជាក់បន្ថែមទៀត ជាពិសេសបង្កើនគុណភាពសេវាដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុកដើម្បីបង្កើនបរិមាណបញ្ញើក្នុងស្រុកឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយ
– ពង្រីកការចែកចាយបញ្ញើគ្រប់ប្រភេទឱ្យមានប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់
– បន្តពង្រឹង និងពង្រីកបន្ថែមប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រង និងតាមដានបញ្ញើ IPS ឱ្យបានគ្រប់សាខាប្រៃសណីយ៍កម្ពុជារាជធានី-ខេត្ត
– បន្តបំពាក់ប្រព័ន្ធ Counter Automation ឱ្យបានគ្រប់សាខាប្រៃសណីយ៍កម្ពុជារាជធានី-ខេត្ត
– ពង្រីក និងកែលម្អប្រអប់សំបុត្រឱ្យកាន់តែប្រសើរ និងមានគុណភាពដើម្បីទាក់ទាញចំនួនជាវប្រើប្រាស់ឱ្យកាន់តែច្រើន
– បង្កើនការត្រួតពិនិត្យបញ្ជីការគណនេយ្យឱ្យកាន់តែល្អ
– បន្តពិពិធកម្មសេវាថ្មីៗដើម្បីបង្កើនចំណូលជូនប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា (E-Commerce) ផងដែរ៕